Lawak dari Internet & Black Berry

Home Top Ad

Seorang Pemuda Putus asa hendak melompat dari jambatan. Tiba2 dtg seorang nenek2 menghentikannya. Nenek : Anak Muda! Hentikan!:O Pemud...

Nenek jadian

Seorang Pemuda Putus asa hendak melompat dari jambatan.
Tiba2 dtg seorang nenek2 menghentikannya.

Nenek : Anak Muda! Hentikan!:O
Pemuda : aku bosan nek! Aku ditinggalkan oleh kekasihku, ia pergi dgn jejaka lain....:'(
Rasanya tak mungkin lagi aku mendapat wanita secantik dia...:(
Aku ingin mati saja :'(

Nenek : tau kah kau anak muda :>
Aku sbnrnya adalah seorang wanita jelita >=)
Namun aku dikutuk oleh ahli sihir.
Namun aku akan kembali pulih, jika aku ditiduri oleh seorang pemuda selama 3 hari 3 malam...;;) O:)
Pemuda : benarkah? ♥♥
Nenek : iyaaaaa

Akhirnya nenek itu dibawa oleh pemuda tsb, dan ditiduri selama 3 hari 3 malam.

Anehnya...:s
Hari ke 3 si nenek tak berubah2 keadaannya...

Pemuda : Nek, nape blum berubah2 ekk? =-? 8-|
Ini kan sudah malam ke 3 /:)

Nenek : kamu umur brp skrg nak?/:)

Pemuda : 27 nek...

Nenek : apalahh kamu ni! Umur sebegini pun msh percaya dongeng
Щɑ̣̣̝̇̇=))=Dк̣̣̥ά̲̣̣̣̥=))=DЩɑ̣̣̝̇̇=))=Dк̣̣̥ά̲̣̣̣̥
Nenek : sedapppp giillaaaaaakkk!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comentários: